Friday, August 3, 2007

7月二十九日, 我又做"兄弟"

這一日, 我又做兄弟, 我可以夠膽講, 今次你我做兄弟的經驗來說, 最值得記錄下來
  1. 最多傷兵: 一個要隻腳斷了, 仲未好番; 另外一個朝早個咀受傷, 足足流了十分鐘血 (就是我)
  2. 最多已婚人士: 講真呀! 千祈唔好找已婚人士做兄弟, 因為佢地實出賣你
  3. 最亂講野: 永樂的一句: "好心分手", 立即受到衆兄弟的"圍打"
無論點都好喇, 新郎哥真係愛佢老婆愛到愛到發囇狂, 以下是就是證據:

No comments:

Google Page Rank

Google PR™ - Post your Page Rank with MyGooglePageRank.com